90 дневната диета рецепти

90 дневната диета

90 дневната диета

Минаха почти 16 години от както бе за първи път публикувана така наречената "90-дневна диета", но тя определено се запази във времето.И ако за много други диети за отслабване, може да се каже че са мода, реклама или отживелица, 90дневната диета набира огромен брой привърженици от цял свят.

Интереса към диетите не спира, и никога няма да спре, защото проблема със затлъстяването и наднорменото тегло в световен мащаб се задълбочава и през последните години затлъстяването е повече от два пъти повече в сравнение с 1980 г. През 2016 г над 40% от възрастното население са с наднормено тегло, но страшно заплашителен е и факта, че около 41 милиона деца на възраст под 5 години са с наднормено тегло или затлъстяване.Това наистина ни кара да се замислим сериозно за това какво всъщност консумираме.

Много хора се подлагат постоянно на диети и неможе да се каже, че не подбират с какво се хранят, но така и не успяват да нормализират своето тегло и да отслабнат.Точно тук е и силата на 90 дневната диета,огромен брой хора се радват на положителни резултати и тя поддържа своята популярност, защото помага на хората да губят тегло без глад и лишения на тялото от важни хранителни вещества.Въпреки че на пръв поглед се практикува от хора, които не спортуват по една или друга причина, 90 дневна диет всъщност е създадена първоначално за спортисти.Диетата разчита на принципите на комбиниране на храните и на принципите на ротация на въглехидрати (въртене на въглехидратите) , което е и основен принцип при диетите за изчистване на мазнините при трениращите фитнес ,така се регулира и повишава метаболизма.

петък, 28 октомври 2016 г.

Кое е основното при 90 дневната диета

90 дневната диета е измислена от двама приятели и колеги от Ptuzha, най-старият град на Словения - Breda Hrobat и Mojca Polyanshek. Тяхната книга "90 дневна диета на разделно хранене" се превърна в истински хит и още през първите месеци започва да се издава на множество езици и разпространява главоломно в цял свят. По искане на фенове да има продължение с "90 дневната диета рецепти", която събра редица интересни и находчиви рецепти, направени за тези, които следват план за три месеца, разделно хранене, което обещава резултати, да отслабнете с 18-25 кг.

Продължителността на диетата за отслабване е 90 дни или три месеца, като основното в нея е цикличния режим на хранене в седмицата, редуващи се дни на протеини, нишесте, въглехидрати, витамин следвани в точно определен специален хранителен план.След като преминете през 90 дневният цикъл, можете да повторите диетата ако имате още килограми за сваляне, но след определена почивка, която е точно 90-дни.Ако прекъснете 90 дневна диета, резултатите не са оптимални.Основава се на принципа на разделното хранене,но различното е че трябва да се храните с определени групи храни (протеини, въглехидрати, нишесте, плодове и зеленчуци) в рамките на целия ден,без да ги смесвате и ги ядете в определени дни. Най-положителното в тази диета е ,че  не трябва да се ограничавате от нищо що се отнася до ,включените  групи храни (ще можете да консумирате всички нужни на организма хранителни вещества а именно протеини, мазнини и въглехидрати,но разбира се има едно правило определени дни, в които може да ги консумирате.
90 дневна диета резултати:Отслабването е неоспорим факт  и повечето хора се радват на резултати от 10 кг. до 25кг. Въпреки, че това винаги е строго индивидуално и зависи от множество фактори,тази диета наистина работи за повечето хора.Има и споделени мнения по форуми в които, се споделят резултати надхвърлящи много от очакванията.
Един от  плюсовете на този хранителен режим е ,че значително се ускорява обмяната на веществата.Повечето диети са със значително ограничаване на храненето,което от своя страна забавя обмяната и в крайна сметка след спиране на диетата килограмите се завръщат с пълна сила-йо-йо ефект.При 90 дневната диета йо-йо ефекта е избегнат защото нямате ограничения затормозяващи психиката, по скоро спазвате правила на хранене.Периодичната промяна в стила на хранене не позволява на организма Ви да свикне с новата храна, по този начин обмяната се държи максимално ускорена, затова и загубата на тегло не закъснява. Подходяща е за хора, които искат да отслабнат трайно и това да не окаже влияние на здравето им.Дори и хора със хипертония и заболявания на щитовидната жлеза, споделят за много добри резултати Диетата  нормализира и обменните процеси в организма, които от своя страна влияят върху нормализиране на кръвното налягане,  подобрява се състоянието на косата, кожата, ноктите, отделителната система и някои вътрешни органи.

Какво представлява „90 дневна диета за максимално отслабване“

„90 дневна диета“ представлява хранителен режим, в който отделните групи храни се въртят в четири-дневен цикъл на с разделно хранене.Менюто в 90 дневна диета е свободно и можете да си го съставите според вашите предпочитания, което е и основен плюс на диетата.Но това което е важно , да спазвате подредбата в определените дни.


1.Ден първи от 90 Дневна диета меню - Белтъчини


В Протеиновия ден:храненията трябва да са през  3-4 часов интервал.Позволени са всички храни,които съдържат белтъчини: месо,сирене,кашкавал,яйца,мляко и млечни продукти. Може да консумирате и зеленчуци през този ден.

 2. Ден втори от 90 Дневна диета меню -Бобови храни, нишестени и варива,

В менюто на Бобовия ден, храненията са през 2-часов интервал.Позволени храни са: ориз, зрял боб, зелен боб, грах, царевица, леща, картофи


3. Ден трети от 90 Дневна диета рецепти - Въглихидрати

Във Въглехидратния ден се храните на 2-часа интервал.Позволени храни са захар, тестени изделия, спагети, пица и сладкиши, сладолед, шоколад.Тази диета звучи страхотно нали?Може да се смесват със зеленчуци,но в никакъв случай с белтъчини.

4. Ден четвърти от 90 Дневна диета меню - Плодове

В менюто на Плодовия ден  интервала между храненията е 2 часа, но изяждането на един плод се счита за едно ядене.Тук също важи правилото, да не смесвате плодовете по време на едно хранене! За закуска – един вид плод, за обяд – друг вид, за вечеря – трети вид. Ако не издържате само на плодове, може да консумирате сурови ядки, но в ограничено количество – 25-30 грама

Така  тези цикли от по 4 дни, се редуват до края на 90 Дневна диета. На всеки 29-ти ден от 90-дневният цикъл трябва да приемате само вода.Той се води воден ден.През цялата диета имате три такива разтоварващи дни и винаги се падат след плодовия ден.При „90 дневна диета“ е много важно да се спазва последователността на дните белтъчен, бобов, въглихедратен, плодов,а също и да се спазва точно времето между храненията,защото изследвания показват, че човешкият метаболизъм се поддържа най-оптимално като храненията са през 3 часа.
  1. „Цикъл на чистене на организма“ – от 4.00 до 12.00 часа. През това време е добре да се пие вода, чай и да се приема минимално количество храна. Ако сте свикнали да закусвате, яжте плодове.
  2. „Цикъл  на хранене“ – от 12.00 до 20.00 ч. Това е времето, през което трябва да консумирате храната, която Ви е необходима
  3. „Цикъл на храносмилане“ – от 20.00 до 4.00 ч. Тово е времето, в което организмът ви усвоява храната. Докато трае храносмилането е добре да не ядете нищо , но ако много огладнеете вземете плод или изпийте чаша вода.
Има приложение за Android с което може лесно да проследявате дните от 90 дневната диета, има и примерни менюта.Вижте във видеото


Съвети за максимален резултати от 90 дневна диета
Спазвайте правилата и дневното меню стриктно.Уловката тук, е че храните са разрешени, но това не означава да се тъпчете и да очаквате резултати. Наистина,количествата не са ограничени, но е логично да не прекалявате.Тази диета,щади психиката и човек не се затормозява от това, че не може да яде това или онова.Което е огромен плюс и обект на основни критики,към тази диета.Но човешкия организъм е така устроен,че когато не го лишаваш, той не задържа, защото знае че ще си го получи.Това поддържа обмяната ускорена и психиката свежа.Абсолютно е забранено пиенето на газирани напитки и алкохол.Ако пиете кафе, то трябва да е без захар.По време на хранене не пийте вода или чай, пийте ги половин час след хранене.Всяко нещо между храненията, се счита за едно самостоятелно хранене,затова не е препоръчително.Не употребявайте голямо количество сол.Спортувайте!

Няма коментари:

Публикуване на коментар